[私小說。]  盛載我日復一日的呢喃。
05≪ 2018| 12345678910111213141516171819202122232425262728293006/ ≫07
スポンサーサイト
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
--'--'--(--)--:-- [ スポンサー広告 ] . . TOP ▲
金魂第10358訓-阿媽教落唔好去人多o既地方
[(勁不要臉)舊文重溫]

是o甘的,雖則係一篇舊到發臭o既日記,但實在係太能夠代表我呢幾日唯一o既正能量來源,所以要貼!
看不懂的朋友們對不起啦,可是也是時候學習一下美好諧趣又豪勇的廣東話了(正太式單眼吐舌)


媽咪自細o甘教育:人多o既地方係好危險o既

但做人就係o甘衰,你嫌人多唔肯去行花市喎,就買唔到平靚正o既o野喇......


不過我係個乖細路(假),我聽媽咪話...所以我容許自己做萌都要慢半拍至3又1/2拍(唔好話自己反應遲鈍...)而且一窩蜂往往會令我失去熱情,哥哥我寧可等曲終人散先慢慢嘆...


但就係o甘麻煩地,你嫌出爐蛋撻太搶手,結果成個鐘之後先去...於是最後只買到方包。(雖然我其實好鍾意食...不過都好傷心o架嘛)
現實好殘酷,好多你想要o既o野就會o係hit果下比好多人買/down鬼晒,到你落坑果時你先一個人局住飲忘情水


其實又唔算慢熱o丫,一點就著......
焚上身又萬年唔熄,熄o左又久唔久重燃返下o甘...於是就變o左個博愛歡樂傳萬家o既善長仁翁


點講...排幾百個入阪後食壽屍呢種行徑我唔會話佢勁搞笑,超低能(鞋,我真係唔明呢o的爛到無朋友o既所謂笑話有好笑)<-稱之為gag o的gag會傷心o架,我只係覺得比我排到去我已經變o左條屍o者....................


舊歡如夢,而家時興懷舊,所以好令人欣喜o既係春夢長買長有(啋)
(前提係你鍾意o既唔係o的冷到爆燈o既CP,哈哈哈......)

但o的唔新唔舊o既新歡呢!?真係呀哈哈哈哈哈哈......

我未有o甘o既能耐等佢變成陳年佳釀半老徐娘風韻尤存呀呀呀呀呀呀!!



其實講到最後不過係搵唔到甜書(請參考網上百科何謂甜相)先o甘悲嘆o者...
教我如何不流淚呀呀~~


唉,做阿宅真係辛苦......(?)

-------------------------------------------
<呢度新加>well,其實都唔可以怪人o既,要怪就怪自己唔係反應慢就係口味奇特啦。

例如呢排回萌入樽,萌三井受萌到日月無光風雲變色,點知自己手頭上果o的全報都係仙流,流花,花流等等。

SD大宗真係唔同o的,超----一面倒o架大佬。

好在國內仲有o的X14頂住。

之但係呢,電波又不合。

哪唔係mean CP呀下,我實情係個相當雜食o既人,基本上all__ __ (請填入我萌o既受君乙位)我都食得落,(注意:食得落,唔一定愛吃)

之但係呢,太乙女太崩壞我是拒絕的。

之但係呢,我最萌o既X14其實係鐵男14囉......

好,我知道實有人問佢係乜水,返去挖套SLAM DUNK返o黎自己參透一下啦。

不過好似銀高o甘,(轉台轉得好快)數下數下其實都唔少人萌o架,但真係堅少人畫,同埋堅少大手畫(好重要o架,你知o的大手畫完就會一堆人標去萌/畫)
就算有都只係插。

大佬,你係插都好心漫漫插唔好齋插o丫,o甘樣好dry o架真係。(問題發言)

睇到o黎呢度,我諗唔少人會開始小我:頂,o甘o力你自己畫o丫笨。

嚕嚕嚕,自己畫又點夠high呢?一定無等人嘔出o黎o甘滿心歡喜同期待。
正因如此,(轉得又好硬o忝,是但啦......)為o左睇所有親愛的朋友仔畫銀高阪高萬高乜高物高,性攻會決定出<<三年Z組的高杉同學2>>,可口可樂!!<-勁LAG< / 呢度新加>

スポンサーサイト

2009'05'12(Tue)20:18 [ 愛戀 ] CM2. . TOP ▲
COMMENT


只要是花道受都可以加分, 仙花大好!
三井...應該是傲驕一名!
嗚啊大猩猩跟BL無緣!
2009/05/15 04:23  | URL | 安西教練我想打籃球啊 #- [edit]


同學你邊位?留低腳毛的時候也請留下芳名啊啊!!

仙...仙花這麼冷?不過花道的確好可愛(Y)
三井是很誠實的傲嬌!(何)君不見他哭著說想打手槍...不,籃球了嗎?

魚住X赤木OK啊!可是如果這樣不如去看discovery channel(死)
2009/05/17 16:03  | URL | k #p6CkwyQg [edit]
コメントする














秘密にする?

    


     


上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。